Όροι Χρήσης
Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης
Κανονισμός της Πύλης NextPark
I. Γενικές Διατάξεις
- Ο παρών κανονισμός, εφεξής αναφερόμενος ως "Κανονισμός", καθορίζει τους όρους χρήσης της διαδικτυακής Πύλης που βρίσκεται στη διεύθυνση URL https://nextpark.gr, εφεξής καλούμενη "Πύλη".
- Η Πύλη διαχειρίζεται από την εταιρεία SmartPark Solutions Sp. z o.o. με έδρα: 02-672 Βαρσοβία, οδός Domaniewska 47/10, καταχωρημένη στο Μητρώο Επιχειρηματιών του Εθνικού Δικαστικού Μητρώου που τηρείται από το Πρωτοδικείο της Βαρσοβίας, XIII Τμήμα Εμπορικού Μητρώου, με αριθμό KRS 0000867153, με ΑΦΜ 5213911567, εφεξής καλούμενη "Διαχειριστής".
- Διεύθυνση της Πύλης και στοιχεία επικοινωνίας:
- Ιστότοπος: https://nextpark.gr
- Email: [email protected]
- Τηλέφωνο: +48 222 662 439
- Κάθε χρήστης πρέπει να διαβάσει τον Κανονισμό πριν χρησιμοποιήσει την Πύλη.
- Η χρήση των υπηρεσιών της Πύλης απαιτεί από τον Χρήστη να διαθέτει ενεργό και λειτουργικό λογαριασμό email.
- Ο Κανονισμός καθορίζει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των Χρηστών καθώς και τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του Διαχειριστή ως φορέα διαχείρισης και λειτουργίας της ιστοσελίδας https://nextpark.gr.
- Οι Χρήστες υποχρεούνται να τηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας καθώς και τα δικαιώματα που απορρέουν από την κατοχύρωση εφευρέσεων, διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, εμπορικών σημάτων, βιομηχανικών σχεδίων και υποδειγμάτων χρησιμότητας.
- Κάθε Χρήστης έχει τη δυνατότητα να διαβάσει, να κατεβάσει και να εκτυπώσει το περιεχόμενο του Κανονισμού στη συσκευή του.
- Πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων ("Πολιτική απορρήτου") και τη χρήση των cookies ("Πολιτική cookies") βρίσκονται στη διεύθυνση URL: https://nextpark.pl/pl/politykaprywatnosci.
II. Ορισμοί
- Χρήστης – κάθε φυσικό πρόσωπο με πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα (άνω των 18 ετών) που χρησιμοποιεί τις λειτουργίες της Πύλης μέσω του Διαδικτύου.
- Πάροχος – φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα χωρίς νομική προσωπικότητα που δραστηριοποιείται επαγγελματικά στην παροχή θέσεων στάθμευσης και συνεργάζεται με την Πύλη.
- Καταναλωτής – φυσικό πρόσωπο που προβαίνει σε νομική πράξη που δεν σχετίζεται άμεσα με την επαγγελματική ή επιχειρηματική του δραστηριότητα.
- Επιχειρηματίας – φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα χωρίς νομική προσωπικότητα που προβαίνει σε νομικές πράξεις στο πλαίσιο της επαγγελματικής ή επιχειρηματικής του δραστηριότητας, συμπεριλαμβανομένων των αγορών μέσω της Πύλης.
- Επιχειρηματίας–Καταναλωτής – φυσικό πρόσωπο που πραγματοποιεί αγορές μέσω της Πύλης για σκοπούς που δεν σχετίζονται με την επαγγελματική του δραστηριότητα.
- Εγγραφή – η εθελοντική καταχώρηση δεδομένων από τον Χρήστη μέσω της συμπλήρωσης μιας φόρμας στην Πύλη.
- Απλοποιημένη εγγραφή – η εγγραφή μέσω τρίτων υπηρεσιών (π.χ. facebook.com), κατόπιν συγκατάθεσης του Χρήστη.
- Διαμεσολαβητική υπηρεσία – ιστοσελίδα στην οποία ο Χρήστης έχει προηγουμένως εγγραφεί και έχει συμφωνήσει στη μεταφορά δεδομένων για εγγραφή στην Πύλη.
- Cookies – μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στη συσκευή του Χρήστη για την πλοήγηση στην Πύλη.
III. Παρεχόμενες υπηρεσίες μέσω της Πύλης
- Ο Πάροχος έχει τη δυνατότητα να πωλεί υπηρεσίες μέσω της Πύλης, ενώ ο Χρήστης μπορεί να:
- Εντοπίζει πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες του Παρόχου.
- Κάνει κράτηση υπηρεσιών του Παρόχου.
- Πληρώνει ηλεκτρονικά για τις υπηρεσίες του Παρόχου.
- Η σύμβαση για την αγορά υπηρεσιών μέσω της Πύλης συνάπτεται απευθείας μεταξύ του Χρήστη και του Παρόχου. Η Πύλη δεν αποτελεί συμβαλλόμενο μέρος στη σύμβαση.
- Ο Πάροχος υποχρεούται να ενημερώνει τον Καταναλωτή σχετικά με τα δικαιώματά του, συμπεριλαμβανομένων των όρων ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων.
- Η διαδικασία κράτησης μιας υπηρεσίας μέσω της Πύλης περιλαμβάνει:
- Συμπλήρωση της φόρμας εγγραφής και σύνδεση.
- Επιλογή υπηρεσίας μέσω επιλογής τοποθεσίας, ημερομηνιών και ωρών στάθμευσης.
- Επιλογή πρόσθετων υπηρεσιών (εάν υπάρχουν).
- Επιλογή μεθόδου πληρωμής.
- Επιβεβαίωση της κράτησης πατώντας το κουμπί "Κράτηση".
- Λήψη email επιβεβαίωσης κράτησης.
- Πριν από την οριστική υποβολή της κράτησης, ο Χρήστης μπορεί να ελέγξει και να διορθώσει τα δεδομένα του.
- Η σύμβαση ολοκληρώνεται τη στιγμή που ο Χρήστης υποβάλλει την κράτηση πατώντας το κουμπί "Κράτηση".
- Ο Χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει με τον Πάροχο χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που παρέχονται από τον Πάροχο ή τον Διαχειριστή στην Πύλη.
- Ο Πάροχος υποχρεούται να εκτελέσει την υπηρεσία σύμφωνα με τις λεπτομέρειες που παρέχονται στην κράτηση του Χρήστη.
- Ο Χρήστης που πραγματοποιεί κράτηση δηλώνει ότι είναι άνω των 18 ετών.
- Οι μέθοδοι πληρωμής καθορίζονται από τον Διαχειριστή.
- Εκτός από τις χρεώσεις που αναφέρονται στην επιβεβαίωση της κράτησης, ο Πάροχος δεν μπορεί να επιβάλει επιπλέον χρεώσεις στον Χρήστη.
Κανονισμός της Πύλης NextPark
IV. Τιμές και Πληρωμές
- Οι τιμές των Υπηρεσιών καθορίζονται από τον Πάροχο σε πολωνικά ζλότι ή τοπικά νομίσματα για πάρκινγκ στο εξωτερικό και περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
- Η τελική τιμή, δεσμευτική για τον Πάροχο και τον Χρήστη, είναι η τιμή που εμφανίζεται στην Πύλη τη στιγμή της υποβολής της παραγγελίας από τον Χρήστη.
- Οι πληροφορίες για τη συνολική αξία της κράτησης εμφανίζονται πριν από την επιλογή «Κράτηση».
- Η πληρωμή για την κράτηση πραγματοποιείται:
- Μέσω συστήματος ηλεκτρονικών πληρωμών.
- Με πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες:
- Visa
- Visa Electron
- Mastercard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- Κατά την άφιξη στο πάρκινγκ και πληρωμή στον Πάροχο.
- Ο Χρήστης υποχρεούται να παρέχει αληθή στοιχεία για το οικονομικό έγγραφο επιβεβαίωσης της συναλλαγής.
- Ο χρόνος επεξεργασίας της παραγγελίας υπολογίζεται από τη στιγμή της επιτυχούς εξουσιοδότησης της πληρωμής.
- Πληροφορίες σχετικά με την Κράτηση είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο https://nextpark.gr, είτε μέσω σύνδεσης είτε με την εισαγωγή του αριθμού κράτησης και της διεύθυνσης email.
- Ο πάροχος ηλεκτρονικών πληρωμών για τις συναλλαγές με κάρτες είναι η Blue Media S.A.
V. Διαδικασία Υποβολής Παραπόνων σχετικά με τη λειτουργία της Πύλης
- Ο Χρήστης μπορεί να υποβάλει παράπονο σχετικά με δυσλειτουργίες της Πύλης, στέλνοντας email στη διεύθυνση που αναγράφεται στον ιστότοπο https://nextpark.gr, περιλαμβάνοντας:
- Στοιχεία επικοινωνίας.
- Την υπηρεσία στην οποία αφορά το ζήτημα.
- Περιγραφή της δυσλειτουργίας.
- Χρόνο και συνθήκες που δικαιολογούν την καταγγελία.
- Τυχόν επιθυμητό τρόπο αποκατάστασης του ζητήματος.
- Η Πύλη θα εξετάσει την καταγγελία εντός 14 ημερών από την υποβολή της και θα ενημερώσει τον Χρήστη εάν γίνεται αποδεκτή, καθώς και τις ενέργειες που θα αναλάβει, ή θα εξηγήσει την απόρριψή της.
- Η απάντηση θα αποσταλεί στη διεύθυνση email που παρέχεται από τον Χρήστη.
- Σε περίπτωση αποδοχής της καταγγελίας, η Πύλη θα προχωρήσει άμεσα στην επίλυση του ζητήματος.
- Εάν απαιτείται επιστροφή χρημάτων για συναλλαγή που πραγματοποιήθηκε με κάρτα πληρωμών, η επιστροφή θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό που συνδέεται με την κάρτα του Χρήστη.
VI. Ακύρωση Υπηρεσιών που σχετίζονται με τη χρήση της Πύλης
- Ο εγγεγραμμένος Χρήστης μπορεί να ακυρώσει/υποβάλει δήλωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση χρήσης της Πύλης έως 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα έναρξης της υπηρεσίας.
- Η δήλωση υπαναχώρησης μπορεί να υποβληθεί μέσω του κουμπιού "Ακύρωση κράτησης" μετά τη σύνδεση στον λογαριασμό χρήστη ή μέσω email από τη διεύθυνση που είναι καταχωρημένη στον λογαριασμό του Χρήστη.
- Ο Διαχειριστής μπορεί να λύσει άμεσα τη σύμβαση σε περιπτώσεις όπου ο Χρήστης:
- Δεν ενημέρωσε τα απαιτούμενα στοιχεία εγγραφής μετά από αλλαγές.
- Δημοσίευσε παράνομο περιεχόμενο στην Πύλη.
- Απέστειλε ανεπιθύμητα διαφημιστικά μηνύματα.
- Παραβίασε επανειλημμένα τον Κανονισμό ή ενέργησε αντίθετα προς τον σκοπό της Πύλης.
- Δεν χρησιμοποίησε τον λογαριασμό του για διάστημα τουλάχιστον 60 ημερών.
- Η καταγγελία της σύμβασης από τον Διαχειριστή θα αποστέλλεται μέσω email στη διεύθυνση που έχει δηλώσει ο Χρήστης στον λογαριασμό του.
- Η καταγγελία της σύμβασης από οποιοδήποτε μέρος ή η κοινή συμφωνία για τη λήξη της ισοδυναμεί με αποκλεισμό πρόσβασης στον λογαριασμό και διαγραφή του.
VII. Τεχνικές Προϋποθέσεις Χρήσης της Πύλης
- Για τη χρήση της Πύλης, ο Χρήστης πρέπει να διαθέτει:
- Συσκευή με δυνατότητα μεταφοράς δεδομένων μέσω Διαδικτύου.
- Πρόσβαση στο Διαδίκτυο.
- Λογαριασμό email.
- Η Πύλη αποθηκεύει πληροφορίες σε αρχεία cookies, τα οποία περιέχουν αναγνωριστικό της συσκευής του Χρήστη.
- Ο Χρήστης μπορεί να αποφασίσει αν θα επιτρέπει τη χρήση των cookies. Οι περισσότερες μηχανές αναζήτησης επιτρέπουν από προεπιλογή την εγκατάσταση των cookies, αλλά οι ρυθμίσεις μπορούν να αλλάξουν.
- Η απενεργοποίηση των cookies μπορεί να επηρεάσει ορισμένες λειτουργίες της Πύλης.
- Λεπτομερείς πληροφορίες για τα cookies παρέχονται στην Πολιτική Cookies, διαθέσιμη στη διεύθυνση: https://nextpark.pl/pl/cookies.
Κανονισμός της Πύλης NextPark
VIII. Εγγραφή
- Η εγγραφή στην Πύλη είναι δωρεάν για τους Χρήστες.
- Ο Χρήστης για τη δημιουργία "Λογαριασμού" πρέπει να εγγραφεί, παρέχοντας όνομα, επώνυμο, email και αριθμό τηλεφώνου.
- Μετά τη συμπλήρωση της φόρμας, ο Χρήστης υποχρεούται να αποδεχτεί τον παρόντα Κανονισμό.
- Στη διεύθυνση email που δηλώθηκε στη φόρμα εγγραφής θα σταλεί ένας σύνδεσμος ενεργοποίησης. Αν ο Χρήστης δεν λάβει τον σύνδεσμο, μπορεί να επικοινωνήσει με την Πύλη, η οποία θα παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Μετά το πάτημα στον σύνδεσμο ενεργοποίησης, ο Χρήστης ορίζει κωδικό πρόσβασης για τον Λογαριασμό του.
- Με την αποδοχή του Κανονισμού, ο Χρήστης δηλώνει ότι:
- Προχωρά οικειοθελώς στη χρήση των υπηρεσιών της Πύλης.
- Έχει διαβάσει τον Κανονισμό.
- Τα δεδομένα που περιλαμβάνονται στη φόρμα είναι αληθή.
- Ο Πάροχος εγγράφεται μέσω:
- Υπογραφής σύμβασης με τον Διαχειριστή.
- Ανάγνωσης και αποδοχής του Κανονισμού.
- Λήψης κωδικού πρόσβασης από τον Διαχειριστή μετά από θετική επαλήθευση της δραστηριότητάς του.
- Ο κωδικός πρόσβασης για τον Πάροχο αποστέλλεται από τον Διαχειριστή στο δηλωθέν email του (που αποτελεί και το όνομα χρήστη), μετά την αποδοχή και ενεργοποίηση του λογαριασμού του στην Πλατφόρμα Διαχείρισης. Ο κωδικός μπορεί να αλλάξει από τον ίδιο τον Πάροχο στον Πίνακα Χρήστη του.
- Ο κωδικός πρόσβασης που χρησιμοποιείται για σύνδεση στην Πύλη μπορεί να αποτελείται από γράμματα, αριθμούς και ειδικούς χαρακτήρες. Ο κωδικός είναι μοναδικός για κάθε Χρήστη και μπορεί να αλλάξει στη σελίδα https://operator.nextpark.pl μέσω της επιλογής "Ανάκτηση κωδικού".
- Η εγγραφή δεν είναι υποχρεωτική για την περιήγηση στο περιεχόμενο της Πύλης.
IX. Απλοποιημένη Εγγραφή
- Ο Χρήστης έχει τη δυνατότητα εγγραφής μέσω διαμεσολαβητικών υπηρεσιών.
- Η εγγραφή μέσω Facebook είναι δυνατή μέσω του κουμπιού "Facebook" που βρίσκεται στην Πύλη.
- Με την Απλοποιημένη Εγγραφή και την αποδοχή της συλλογής δεδομένων από την Πύλη, ο Διαχειριστής λαμβάνει τις ακόλουθες πληροφορίες:
- Δημόσιο προφίλ.
- Διεύθυνση email.
- Ημερομηνία γέννησης.
- Η εφαρμογή της Πύλης μπορεί να αποστέλλει ειδοποιήσεις στον λογαριασμό του Χρήστη στην αντίστοιχη Διαμεσολαβητική Υπηρεσία.
- Ο Χρήστης που εγγράφεται μέσω Απλοποιημένης Εγγραφής έχει τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις με έναν Χρήστη που εγγράφεται μέσω της κανονικής φόρμας στην Πύλη.
- Μετά την εγγραφή μέσω Διαμεσολαβητικών Υπηρεσιών, ο Χρήστης ανακατευθύνεται στη σελίδα https://nextpark.gr/ για να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της Πύλης.
- Ο Χρήστης που εγγράφεται μέσω Διαμεσολαβητικής Υπηρεσίας συνδέεται αυτόματα στην Πύλη.
X. Δικαιώματα και Υποχρεώσεις του Χρήστη
- Ο Χρήστης υποχρεούται να ολοκληρώσει όλες τις ενέργειες που σχετίζονται με την αγορά της Υπηρεσίας.
- Ο Χρήστης είναι υπεύθυνος για τη μη εκτέλεση των υποχρεώσεών του προς τον Πάροχο.
- Ο Καταναλωτής που έχει συνάψει σύμβαση εξ αποστάσεως ή εκτός εμπορικού καταστήματος έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει από αυτήν εντός 14 ημερών χωρίς να αναφέρει λόγο.
- Απαγορεύεται στον Χρήστη να δημοσιεύει στην Πύλη κριτικές που:
- Περιέχουν παράνομο περιεχόμενο.
- Είναι υβριστικές, συκοφαντικές ή περιέχουν απειλές και άσεμνο περιεχόμενο.
- Είναι ψευδείς ή παραπλανητικές.
- Παραβιάζουν τα δικαιώματα τρίτων.
- Περιέχουν spam.
- Περιλαμβάνουν συνδέσμους ή διαφημίσεις.
- Περιέχουν ιούς ή τεχνολογίες που μπορούν να βλάψουν την Πύλη ή τους Χρήστες της.
- Οποιοσδήποτε Χρήστης ή άτομο που γνωρίζει για παραβίαση δικαιωμάτων μπορεί να την αναφέρει στέλνοντας μήνυμα, περιγράφοντας το είδος της παραβίασης και τον υπεύθυνο.
- Ο Χρήστης δεν μπορεί να κοινοποιεί σε τρίτους τους κωδικούς πρόσβασης του λογαριασμού του στην Πύλη.
- Ο Χρήστης που χρησιμοποιεί την Πύλη υποχρεούται να τηρεί τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, ευρεσιτεχνιών, εμπορικών σημάτων και άλλων δικαιωμάτων που ανήκουν σε άλλους Χρήστες (Γραφίστες/Σχεδιαστές) ή στην Πύλη.
- Ο Χρήστης δεν μπορεί να αντιγράφει, να τροποποιεί ή να διανέμει περιεχόμενο, εικόνες, λογότυπα ή έργα χωρίς την προηγούμενη έγκριση του δικαιούχου.
- Οι παραβιάσεις μπορούν να αναφερθούν μέσω email στη διεύθυνση: [email protected] .
- Οποιαδήποτε ενέργεια του Χρήστη που παραβιάζει σοβαρά τον Κανονισμό ή την ισχύουσα νομοθεσία απαγορεύεται στην Πύλη.
Κανονισμός της Πύλης NextPark
XI. Δικαιώματα και Υποχρεώσεις του Παρόχου
- Ο Πάροχος, μετά την υπογραφή της Σύμβασης Συνεργασίας με τον Διαχειριστή και τη λήψη κωδικού πρόσβασης στην Πύλη, έχει τη δυνατότητα να:
- Καθορίζει το αντικείμενο της υπηρεσίας.
- Ορίζει την τιμή της Υπηρεσίας.
- Προσθέτει την Υπηρεσία στην Πύλη μέσω της επιλογής "Προσθήκη", αφού εγκριθεί η προσφορά από τον Διαχειριστή.
- Ο Πάροχος υποχρεούται να ενημερώνει τον Χρήστη (Καταναλωτή ή Επιχειρηματία-Καταναλωτή) για τις λεπτομέρειες της Υπηρεσίας, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων καταγγελίας και των όρων ακύρωσης.
- Σε περίπτωση ακύρωσης Υπηρεσίας από τον Πάροχο, ο Χρήστης δικαιούται να αξιώσει αποζημιώσεις, συμπεριλαμβανομένης της επιστροφής των εξόδων του.
- Ο Πάροχος δημοσιεύει στην Πύλη φωτογραφίες, λογότυπα και περιεχόμενο, παρέχοντας στον Διαχειριστή άδεια χρήσης για προβολή και προώθηση.
- Ο Πάροχος δηλώνει ότι έχει το δικαίωμα παραχώρησης άδειας χρήσης για τα υλικά που παρέχει στην Πύλη.
- Ο Πάροχος έχει το δικαίωμα να εκτελεί τις Υπηρεσίες όπως καθορίζεται στη Σύμβαση και στην Πύλη.
- Αν ο Πάροχος χάσει το δικαίωμα εκπροσώπησης ή δεν μπορεί να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του, πρέπει να ενημερώσει αμέσως την Πύλη.
- Ο Διαχειριστής μπορεί να τερματίσει άμεσα τη σύμβαση αν ο Πάροχος:
- Δεν ενημερώσει τα απαιτούμενα στοιχεία εγγραφής.
- Ακυρώνει Υπηρεσίες χωρίς αιτία.
- Δημοσιεύει παράνομο ή ψευδές περιεχόμενο στην Πύλη.
- Στέλνει ανεπιθύμητα διαφημιστικά μηνύματα.
- Παραβιάζει σοβαρά τους όρους του Κανονισμού ή της Σύμβασης Συνεργασίας.
- Οι λεπτομέρειες της συνεργασίας μεταξύ Παρόχου και Διαχειριστή ρυθμίζονται στη Σύμβαση Συνεργασίας.
XII. Δικαιώματα και Υποχρεώσεις του Διαχειριστή
- Ο Διαχειριστής εξασφαλίζει τη σωστή λειτουργία της Πύλης.
- Ο Διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να μπλοκάρει τον λογαριασμό Χρήστη/Παρόχου σε περιπτώσεις:
- Παραβίασης του Κανονισμού ή της Σύμβασης.
- Επιβλαβών ενεργειών προς άλλους Χρήστες, Παρόχους ή την Πύλη.
- Παροχής ψευδών δεδομένων.
- Μη εκπλήρωσης υποχρεώσεων σχετικών με την κράτηση Υπηρεσίας.
- Ο Διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης κράτησης στην Πύλη σε περιπτώσεις:
- Τεχνικού σφάλματος.
- Εσφαλμένων πληροφοριών από τον Πάροχο.
- Έλλειψης διαθέσιμων θέσεων στάθμευσης.
- Ο Χρήστης θα λάβει επιστροφή χρημάτων για ακυρωμένη κράτηση.
- Ο Διαχειριστής δεν ευθύνεται για:
- Περιεχόμενο και πληροφορίες Παρόχων.
- Ενέργειες τρίτων που απέκτησαν κωδικούς πρόσβασης.
- Αμοιβαίες υποχρεώσεις μεταξύ Χρηστών και Παρόχων.
- Τυχόν εγγυήσεις που παρέχει ο Πάροχος.
- Παράπονα των Χρηστών για τις Υπηρεσίες των Παρόχων.
- Ζημίες από διακοπή Υπηρεσιών λόγω υπαιτιότητας του Χρήστη ή παραβίασης του Κανονισμού.
- Οικονομικές υποχρεώσεις των Χρηστών προς τους Παρόχους.
- Ο Διαχειριστής δεν ευθύνεται για παράνομες ενέργειες Χρηστών/Παρόχων, εκτός αν έχει γνώση αυτών.
- Αν ο Διαχειριστής λάβει γνώση παράνομων ενεργειών, υποχρεούται να ζητήσει την άμεση διακοπή τους.
XIII. Κανόνες Επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων
- Ο Διαχειριστής των προσωπικών δεδομένων είναι η SmartPark Solutions Sp. z o.o., 02-672 Βαρσοβία, οδός Domaniewska 47/10, καταχωρημένη στο Εθνικό Δικαστικό Μητρώο με αριθμό KRS 0000867153 και NIP 5213911567.
- Ο Διαχειριστής διασφαλίζει την ασφαλή αποθήκευση των δεδομένων.
- Τα προσωπικά δεδομένα χρησιμοποιούνται για την εκπλήρωση των υπηρεσιών της Πύλης.
- Ο Χρήστης έχει δικαίωμα πρόσβασης, τροποποίησης και διαγραφής των δεδομένων του, κατόπιν αιτήματος στον Διαχειριστή.
- Ο Διαχειριστής εφαρμόζει τεχνικά και οργανωτικά μέτρα προστασίας των δεδομένων.
- Η αποστολή πληροφοριών για διαφημιστικούς σκοπούς γίνεται μόνο με τη συγκατάθεση του Χρήστη, η οποία μπορεί να ανακληθεί ανά πάσα στιγμή.
XVII. Τελικές Διατάξεις
- Ο Κανονισμός είναι διαθέσιμος στη διεύθυνση: https://nextpark.pl/pl/regulamin.
- Αν ο Χρήστης είναι Καταναλωτής, μπορεί να προσφύγει σε εξωδικαστική επίλυση διαφορών μέσω:
- Τοπικών και περιφερειακών καταναλωτικών οργανισμών.
- Της Επιθεώρησης Εμπορίου (Inspekcja Handlowa).
- Του Γραφείου Ανταγωνισμού και Προστασίας Καταναλωτών (UOKiK):
- Οι Καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιήσουν:
- Διαμεσολάβηση από Επιθεώρηση Εμπορίου.
- Συμβουλές από οργανώσεις καταναλωτών (π.χ. Federacja Konsumentów).
- Την πλατφόρμα ΕΕ για επίλυση διαφορών στο διαδίκτυο: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Αν ο Χρήστης είναι Επιχειρηματίας, οι διαφορές θα επιλύονται αρχικά με διαπραγμάτευση ή διαμεσολάβηση, και αν δεν υπάρχει συμφωνία, από το αρμόδιο δικαστήριο της έδρας του Διαχειριστή.
Παράρτημα αριθ. 1
Υπόδειγμα δήλωσης υπαναχώρησης από τη σύμβαση σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
……………….. …………..
(Πόλη) (Ημερομηνία)
Όνομα και επώνυμο καταναλωτή(-ών)
Διεύθυνση καταναλωτή(-ών)
Διεύθυνση αλληλογραφίας –
Οδός ……………………, …- ……… ……...,
ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ
Εγώ/Εμείς, ο/οι κάτωθι υπογεγραμμένος/οι, δηλώνω/δηλώνουμε ότι υπαναχωρώ/υπαναχωρούμε από τη σύμβαση που συνήφθη την ……………….. για την παροχή υπηρεσιών χρήσης της Πύλης ………………………….. διαθέσιμης στον τομέα …….. .
........................................................
Ημερομηνία και υπογραφή